GOLFMK7
GOLFMK6
GOLFMKV
VW GTI MKVI Forum / VW Golf R Forum / VW Golf MKVI Forum / VW GTI Forum - Golfmk6.com



Go Back   VW GTI MKVI Forum / VW Golf R Forum / VW Golf MKVI Forum / VW GTI Forum - Golfmk6.com > Members List


GunMetalGTI GunMetalGTI is offline

Formula 5000 Driver

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 1 to 10 of 13
  1. aburnett35
    07-16-2014 10:01 AM
    aburnett35
    Hey what's up man? My name is Adrien, no i don't think we have, I just saw you were located like 10 mins away from me, and know a hell of alot more about gti's than me haha! ok cool man, my number is 443-564-5759. I'm gonna try and hit up the parkville dd meet, and belair ones...literally have no one to cruise with so always lookin to meet up!
  2. GunMetalGTI
    02-05-2012 03:41 PM
    GunMetalGTI
    Sweet. Thats my plan basically. I might go with RAI and try the synapse DV setup just to try something different but thats my eventual plan too. Finishing the suspension and brakes this year with a few other things. What intercooler are you going to run?
  3. lilzim
    02-05-2012 01:10 PM
    lilzim
    Nice. I just bought the APR K04 kit and downpipe from NGP. Just waiting for the downpipe to arrive to get it all installed. I'm pretty stoked. They seem like good people up there.
  4. lilzim
    02-05-2012 09:26 AM
    lilzim
    Hey, just saw the message you had sent me. Need to find more rubbers in Baltimore. I see a decent number of mk6's in the city. You ever been to NGO up in Aberdeen?
  5. Vdiggy
    09-17-2011 01:26 PM
    Vdiggy
    whats goin on man i didnt kno if you had access to Vagcom. i have a idle issue i need to get to the bottom of before h20i...let me kno either waythanks
  6. MyFirstGTi
    04-27-2011 11:13 PM
    MyFirstGTi
    sounds good dude. my name's tyler btw. if you see me at the meet i have the black eurotag [A-YE 8642] in my window.
  7. MyFirstGTi
    04-27-2011 10:11 AM
    MyFirstGTi
    Yea I go to the Golden Ring/Home Depot meet Sunday nights at 8 and a lot of people go to that wendy's afterwards I believe.

    But I can't wait to put the exhaust on this weekend. No time between work on weekdays. And yes I was looking into downpipes. Still doing some research on them.
  8. MyFirstGTi
    04-26-2011 10:32 PM
    MyFirstGTi
    not much bro. yeah just got my 2011 gti not too long ago, just put a k&n cai + litterally just got my Borla exhaust today. i live in Rosedale only about 20min from Towson. i go to towson quite often mainly for the mall, recher and hookah bar. but im def down for meets. tho my weekday schedule is quite busy with work, weekend meets i could def make.
  9. Shinster
    03-15-2011 03:11 PM
    Shinster
    yeah, if i do decide to pull the trigger I'll probably follow suit and get the whole thing. thanks for your help man. (btw the finish on those tips are freaking sweet :P)
  10. Shinster
    03-15-2011 02:54 PM
    Shinster
    that's good news. so you can run a stage 2 flash off your exhaust set up right? I was looking on the site and they sold the exhaust and downpipe separately so I wasn't sure if I needed to get both...

About Me

Statistics

Total Posts
Visitor Messages
General Information
  • Last Activity: 03-07-2017 12:02 AM
  • Join Date: 04-01-2010
  • Referrals: 0

Friends

Showing Friends 1 to 10 of 22

All times are GMT -4. The time now is 01:21 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.7.2
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.