GOLFMK7
GOLFMK6
GOLFMKV
VW GTI MKVI Forum / VW Golf R Forum / VW Golf MKVI Forum / VW GTI Forum - Golfmk6.com



Go Back   VW GTI MKVI Forum / VW Golf R Forum / VW Golf MKVI Forum / VW GTI Forum - Golfmk6.com > Search Forums


Showing results 1 to 25 of 83
Search took 0.01 seconds.
Search: Posts Made By: avni
Forum: GTI & Golf MKVI General Discussions Yesterday, 10:27 AM
Replies: 25
Views: 859
Posted By avni
LOOKS LIKE I BEEN CLEANING MINE YEAR ROUND..

LOOKS LIKE I BEEN CLEANING MINE YEAR ROUND..
Forum: Wheels + Tires 01-12-2018, 10:18 AM
Replies: 1
Views: 267
Posted By avni
nice wheels bump for OP

nice wheels

bump for OP
Forum: NY / NJ / CT / PA 01-08-2018, 12:59 PM
Replies: 3
Views: 150
Posted By avni
TAIL LIGHT CODE HELP

Hey bros/sisters ,

I bought the OEM tails this year and have had the error codes on the dash.

Anyone know where I could get this adjusted?
Forum: GTI & Golf MKVI General Discussions 12-26-2017, 08:00 AM
Replies: 42,538
Views: 4,269,399
Posted By avni
Looks great to me ^^^^^^

Looks great to me ^^^^^^
Forum: GTI & Golf MKVI General Discussions 12-20-2017, 12:50 PM
Replies: 26
Views: 520
Posted By avni
I have APR DP on stage 2 tune SHIT SOUNDS...

I have APR DP on stage 2 tune

SHIT SOUNDS GREAT
Forum: Cosmetic Mods (interior & exterior modifications) 12-15-2017, 11:39 AM
Replies: 21
Views: 657
Posted By avni
HOLY SHIZNIT that golf is SEX

HOLY SHIZNIT that golf is SEX
Forum: Wheels / Tires / Suspension / Brakes / Chassis | Sponsored by The Tire Rack 12-15-2017, 11:38 AM
Replies: 3,430
Views: 620,266
Posted By avni
Does anyone run Wheel spacers with stock...

Does anyone run Wheel spacers with stock suspension ?

Bought a used GTI 2013

Been on the fence about buying a new suspension kit (Coilovers/cupkits)

Someone said after doing this ride...
Forum: Mk6 vs...... 12-15-2017, 11:34 AM
Replies: 3,058
Views: 418,054
Posted By avni
Word ^^ IDK I'm in NYC and its COLD My...

Word ^^

IDK I'm in NYC and its COLD

My car feels STRONG !

Beat a 435i on a roll from 20-90
Forum: Exterior Parts 12-14-2017, 01:48 PM
Replies: 12
Views: 1,239
Posted By avni
YO I'm no expert but, OEM Euro tails DO...

YO

I'm no expert but, OEM Euro tails DO require coding.

I recently purchased a pair of OEMs off of these forums.

700 a little too high IMO

GOOD LUCK BRO
Forum: Cosmetic Mods (interior & exterior modifications) 12-13-2017, 03:48 PM
Replies: 6
Views: 543
Posted By avni
Just get MK6 R Front bumper //thread

Just get MK6 R Front bumper

//thread
Forum: GTI & Golf MKVI General Discussions 12-11-2017, 09:35 AM
Replies: 206
Views: 20,006
Posted By avni
Pretty sure tunes remove top speed limiter, but...

Pretty sure tunes remove top speed limiter, but they do not change gear ratios
Forum: Wheels + Tires 12-08-2017, 10:02 AM
Replies: 8
Views: 706
Posted By avni
DAMN ! I always see amazing golfs but WTF...

DAMN !

I always see amazing golfs but WTF thats insane
Forum: GTI 2.0T Engine / Drivetrain / Exhaust / Tunes 12-08-2017, 09:46 AM
Replies: 3
Views: 260
Posted By avni
From reading the forums over the past months ...

From reading the forums over the past months

3" is not needed unless you're going BIG TURBO

k04 is not considered big turbo.

Most DPs are the same?
Forum: Suspension / Brakes / Chassis 12-07-2017, 04:02 PM
Replies: 4
Views: 302
Posted By avni
Golf r stock suspension fits GTIs yes? ...

Golf r stock suspension fits GTIs yes?

HMMMMM INTERESTING..
Forum: GTI 2.0T Engine / Drivetrain / Exhaust / Tunes 12-07-2017, 11:48 AM
Replies: 1,415
Views: 70,862
Posted By avni
I always hear people going off about APRs tune. ...

I always hear people going off about APRs tune.

I find the tune very smooth on DSG.

Maybe because I havent tried or been in another modded golf.

Maybe mine is just lucky.

LOVE THE APR...
Forum: GTI 2.0T Engine / Drivetrain / Exhaust / Tunes 12-06-2017, 03:22 PM
Replies: 1,415
Views: 70,862
Posted By avni
what do you guys exactly mean by surging?

what do you guys exactly mean by surging?
Forum: GTI 2.0T Engine / Drivetrain / Exhaust / Tunes 12-06-2017, 03:22 PM
Replies: 1,415
Views: 70,862
Posted By avni
Yeah I was being sarcastic Hes running E85...

Yeah I was being sarcastic

Hes running E85 as well its terrifyingly quick.
Forum: GTI & Golf MKVI General Discussions 12-06-2017, 02:55 PM
Replies: 206
Views: 20,006
Posted By avni
SICK ^^ Do you experience LOUD tire noise? ...

SICK ^^

Do you experience LOUD tire noise?

My tires SCREAM when im doing over 80 LOL embarrassing shit
Forum: GTI 2.0T Engine / Drivetrain / Exhaust / Tunes 12-06-2017, 02:39 PM
Replies: 1,415
Views: 70,862
Posted By avni
DAMN THAT SUCKS APRS GAY ASS LOL

DAMN THAT SUCKS

APRS GAY ASS LOL
Forum: GTI 2.0T Engine / Drivetrain / Exhaust / Tunes 12-06-2017, 01:58 PM
Replies: 1,415
Views: 70,862
Posted By avni
IF this is true that I can go to a APR dealer and...

IF this is true that I can go to a APR dealer and get a stage 2+ tune that adds this crackle pop STUFF

I'll go do that TODAY right after work !!!!!!!!!!


"GOOGLES APR CRACKLES" LOL
Forum: GTI 2.0T Engine / Drivetrain / Exhaust / Tunes 12-06-2017, 01:51 PM
Replies: 1,415
Views: 70,862
Posted By avni
APR Crackles EXIST? UGH IM SUCH A NUB I...

APR Crackles EXIST?

UGH IM SUCH A NUB

I love ya and yeah my bros stupid

he claims his m4 can beat my GTI i think NOT
Forum: Golf MKVI photos, spyshots, videos, media 12-06-2017, 01:48 PM
Replies: 3,446
Views: 1,246,036
Posted By avni
beautiful golf ^^^

beautiful golf ^^^
Forum: Wheels / Tires / Suspension / Brakes / Chassis | Sponsored by The Tire Rack 12-06-2017, 01:28 PM
Replies: 3,430
Views: 620,266
Posted By avni
Lola i would absolutely love to see how your golf...

Lola i would absolutely love to see how your golf looks :)
Forum: GTI 2.0T Engine / Drivetrain / Exhaust / Tunes 12-06-2017, 01:22 PM
Replies: 15
Views: 347
Posted By avni
agreed at speed it def puts a grin on my face as...

agreed at speed it def puts a grin on my face as well brotha

I'm APR, but I'm at the equivalent to you in terms of parts. NEXT IS K04 :) :)

I totally agree with the original topic though
...
Forum: GTI 2.0T Engine / Drivetrain / Exhaust / Tunes 12-06-2017, 12:33 PM
Replies: 1,415
Views: 70,862
Posted By avni
hahaha I'm only here for the CRACKLES AND...

hahaha

I'm only here for the CRACKLES AND POP Tune.

My brother telling me there is no actual benefit to actually getting this tune since its the same power (more or so)

Probably just buy a...
Showing results 1 to 25 of 83

 
Forum Jump

All times are GMT -4. The time now is 09:40 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.7.2
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.