GOLFMK8
GOLFMK7
GOLFMK6
GOLFMKV

Search results

  1. puppykicker48

    GOLFMK6 Confessionals

    Racism.
  2. puppykicker48

    GOLFMK6 Confessionals

    R u saying u hate me :(
  3. puppykicker48

    GOLFMK6 Confessionals

    Last time I was on this thread it was about snapchat, now well its not lol, I take it ur a cat person?
  4. puppykicker48

    GOLFMK6 Confessionals

    I hope ur drinkin plenty of pineapple juice rawb
  5. puppykicker48

    GOLFMK6 Confessionals

    Oops musta accidently opened up the semen confessional thread...
  6. puppykicker48

    GOLFMK6 Confessionals

    Haha thisss
  7. puppykicker48

    GOLFMK6 Confessionals

    When naked chicks are at stake is when good ideas flow out easierlol
  8. puppykicker48

    GOLFMK6 Confessionals

    Lmao there u go, everyone ends up happy :cool:
  9. puppykicker48

    GOLFMK6 Confessionals

    Perverted guys r perverted lol
  10. puppykicker48

    GOLFMK6 Confessionals

    I think so lol I heard the sender can tell if u screenshoot it tho..I have a friend who takes a pic with another camera to not get caught lmao
  11. puppykicker48

    GOLFMK6 Confessionals

    Yep snapchat is just an app to make girls more comfortable sending nudes thinking it deletes right after and theres no proof after lol clever ;)
  12. puppykicker48

    GOLFMK6 Confessionals

    Anyone played runescape back in the day? lol
  13. puppykicker48

    GOLFMK6 Confessionals

    Lol more like blow your food all over her rather than your snow cones lol yea she prolly wouldn't be down for another bootycall later on in life
  14. puppykicker48

    GOLFMK6 Confessionals

    Gotta keep it until the point your about to spin..cuz once you start you're gonna have a baaaaaaaaaad time yea true gtta stop drinking stuff that creeps on u and hits u hard later on :( and by bad and I assume u mean forget to pull out and end up tryin to convince her to visit a clinic on...
  15. puppykicker48

    GOLFMK6 Confessionals

    Might wana take some Viagra if your going to drink then? I have never been flaccid when it was time to go bat. im talkin about drunk lol all I can feel is the fuckn room spinnin, I could be getting the best head and wouldn't kno :iono:
  16. puppykicker48

    GOLFMK6 Confessionals

    Drunk sex is cool if ur into flacid penises that will never jizz lol
  17. puppykicker48

    GOLFMK6 Confessionals

    Lol true the second one I didn't get laid cuz I partied and got drunk...alchol makes guy parts not work :>
  18. puppykicker48

    GOLFMK6 Confessionals

    no good food or good afterparties? ive been to two both pretty fun!
Top