GOLFMK8
GOLFMK7
GOLFMK6
GOLFMKV
VW GTI MKVI Forum / VW Golf R Forum / VW Golf MKVI Forum / VW GTI Forum - Golfmk6.com



Go Back   VW GTI MKVI Forum / VW Golf R Forum / VW Golf MKVI Forum / VW GTI Forum - Golfmk6.com > Search Forums


Showing results 1 to 25 of 94
Search took 0.01 seconds.
Search: Posts Made By: heitzke
Forum: GTI 2.0T Engine / Drivetrain / Exhaust / Tunes 08-10-2015, 12:29 PM
Replies: 40
Views: 4,343
Posted By heitzke
My Uni intake fitment is a little tight in that...

My Uni intake fitment is a little tight in that area too, nowhere near as bad as yours though. Part of my issue is that I left the worm clamps facing the engine cover, so it almost touches.
Forum: Transmission and Driveline 08-10-2015, 10:18 AM
Replies: 2
Views: 1,335
Posted By heitzke
- SOLD -

- SOLD -
Forum: Southeast 07-30-2015, 06:26 PM
Replies: 1,400
Views: 128,318
Posted By heitzke
Yeah I'm going to make it down as well

Yeah I'm going to make it down as well
Forum: Southeast 07-30-2015, 11:53 AM
Replies: 1,400
Views: 128,318
Posted By heitzke
Selling a HPA dogbone puck -...

Selling a HPA dogbone puck - http://www.golfmk6.com/forums/showthread.php?t=94468

Will give any of y'all a good deal if anyone is interested
Forum: Transmission and Driveline 07-29-2015, 06:27 PM
Replies: 2
Views: 1,335
Posted By heitzke
HPA 75a pendulum puck

This fella - http://www.hpamotorsports.com/product_motormounts.html

It's 100% new and unused. Bought it a while back, but not going to use it as I'll be selling the car soon. It's the softest...
Forum: Southeast 07-29-2015, 08:19 AM
Replies: 1,400
Views: 128,318
Posted By heitzke
Ouch yeah, look at those hot spots!

Ouch yeah, look at those hot spots!
Forum: Southeast 07-08-2015, 03:55 PM
Replies: 1,400
Views: 128,318
Posted By heitzke
Bummer I missed the CGT! Might have to make it...

Bummer I missed the CGT! Might have to make it out this weekend again.

Also, I've got a HPA puck (75A) sitting around, anyone interested? Been sitting in my toolbox since I bought it new last...
Forum: Southeast 06-24-2015, 12:56 PM
Replies: 1,400
Views: 128,318
Posted By heitzke
Damn man! Sorry to hear, hope recovery goes well

Damn man! Sorry to hear, hope recovery goes well
Forum: Cosmetic Mods (interior & exterior modifications) 06-17-2015, 12:52 PM
Replies: 28
Views: 6,847
Posted By heitzke
I know you can for Mk5 cars, but are there chrome...

I know you can for Mk5 cars, but are there chrome caps available for the Mk6? Using a clear plastidip on top of chrome creates a brushed look
Forum: Southeast 06-01-2015, 11:36 PM
Replies: 1,400
Views: 128,318
Posted By heitzke
I do too. About to head out of town for a few...

I do too. About to head out of town for a few days but probably could this weekend sometime



Nor mine :thumbdown:
Forum: Exterior / Interior Care (washing, detailing, exterior repairs) 05-07-2015, 02:08 PM
Replies: 2
Views: 1,554
Posted By heitzke
Damn, looks like they're out of stock already....

Damn, looks like they're out of stock already. Hell of a deal, was trying to grab one myself.

Edit: Looks like JUST shipping is out of stock, looks like I found one at a local-ish store.
Forum: Southeast 05-01-2015, 11:33 AM
Replies: 1,400
Views: 128,318
Posted By heitzke
Cars & Coffee tomorrow anyone?

Cars & Coffee tomorrow anyone?
Forum: GTI 2.0T Engine / Drivetrain / Exhaust / Tunes 04-28-2015, 09:54 PM
Replies: 35
Views: 4,356
Posted By heitzke
Funny/good to see them still around. I got the...

Funny/good to see them still around. I got the exhaust for my first car, a civic si from them back in '03.
Forum: Southeast 02-17-2015, 10:47 AM
Replies: 1,400
Views: 128,318
Posted By heitzke
Haha damn, i'm impressed guys. I literally can't...

Haha damn, i'm impressed guys. I literally can't get out of my driveway.
Forum: Southeast 02-15-2015, 07:16 PM
Replies: 1,400
Views: 128,318
Posted By heitzke
Yeah I had the same last winter. I ended up using...

Yeah I had the same last winter. I ended up using a little white lithium grease on the hinges and it disappeared.
Forum: Southeast 02-12-2015, 01:22 PM
Replies: 1,400
Views: 128,318
Posted By heitzke
Nice, keep us posted on how you like it. I'm...

Nice, keep us posted on how you like it. I'm going to end up going that same route.
Forum: Cosmetic Mods (interior & exterior modifications) 02-04-2015, 04:21 PM
Replies: 61
Views: 29,447
Posted By heitzke
http://i37.photobucket.com/albums/e88/Heitzke/2014...

http://i37.photobucket.com/albums/e88/Heitzke/2014-12-21125718.jpg

Redline goods perforated leather boot and OEM awesome knob (German S-line I believe)
Forum: Southeast 02-01-2015, 03:51 PM
Replies: 1,400
Views: 128,318
Posted By heitzke
Nice, car looks great. Sweet, what'd...

Nice, car looks great.



Sweet, what'd you end up with?
Forum: Southeast 01-28-2015, 04:14 PM
Replies: 1,400
Views: 128,318
Posted By heitzke
where's the plastidip hood?

where's the plastidip hood?
Forum: Southeast 01-26-2015, 12:19 PM
Replies: 1,400
Views: 128,318
Posted By heitzke
Sounds like a plan. I have in-laws in next...

Sounds like a plan. I have in-laws in next weekend, but I'm good for the weekend following

edit: actually my wife is having surgery that weekend, sooo weekend after?
Forum: GTI 2.0T Engine / Drivetrain / Exhaust / Tunes 01-21-2015, 04:21 PM
Replies: 22
Views: 2,949
Posted By heitzke
Despite being a PITA, it's really interesting. It...

Despite being a PITA, it's really interesting. It definitely doesn't appear to be a majority of vehicles that have the flute noise.

I had heard about some having issues when i was doing some...
Forum: Southeast 01-21-2015, 02:20 PM
Replies: 1,400
Views: 128,318
Posted By heitzke
Haha even WITH my deal it was still not much less...

Haha even WITH my deal it was still not much less than $400. I picked it up from moddedeuros over the holidays and paid ~359 shipped I believe.
Forum: Southeast 01-20-2015, 05:24 PM
Replies: 1,400
Views: 128,318
Posted By heitzke
Install and fitment were really good too. I have...

Install and fitment were really good too. I have an absurd amount of harmonic noises right now (still need to solve it) but I'd recommend the intake to anyone.
Forum: Southeast 01-20-2015, 04:07 PM
Replies: 1,400
Views: 128,318
Posted By heitzke
Unitronic intake is on, likin' it with the...

Unitronic intake is on, likin' it with the exception of the harmonics I have now.
Forum: Vendor/Member Feedback Forum 01-19-2015, 05:58 PM
Replies: 45
Views: 10,255
Posted By heitzke
Ordered my Unitronic intake over the holidays...

Ordered my Unitronic intake over the holidays during their nice sale. Came quickly and perfectly boxed up. Good intake and good price, hard to beat. :thumbsup:
Showing results 1 to 25 of 94

 
Forum Jump

All times are GMT -4. The time now is 04:26 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.7.2
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.