GOLFMK8
GOLFMK7
GOLFMK6
GOLFMKV
VW GTI MKVI Forum / VW Golf R Forum / VW Golf MKVI Forum / VW GTI Forum - Golfmk6.com



Go Back   VW GTI MKVI Forum / VW Golf R Forum / VW Golf MKVI Forum / VW GTI Forum - Golfmk6.com > Search Forums


Showing results 1 to 25 of 500
Search took 0.12 seconds.
Search: Posts Made By: TSI_Guy
Forum: Great Lakes 04-12-2019, 09:53 PM
Replies: 6,924
Views: 84,398
Posted By TSI_Guy
What a savage, that's awesome. Sweet Honey BBQ! ...

What a savage, that's awesome. Sweet Honey BBQ!


That's going to be such a badass little bmw. What's the purpose for the car? Weekend cruiser? Track toy? Just to say you did it?


Will you...
Forum: Great Lakes 04-11-2019, 05:53 PM
Replies: 6,924
Views: 84,398
Posted By TSI_Guy
What a coincidence, me too.

What a coincidence, me too.
Forum: Great Lakes 04-10-2019, 12:17 PM
Replies: 6,924
Views: 84,398
Posted By TSI_Guy
That's awesome man! Congrats. in4results

That's awesome man! Congrats.

in4results
Forum: Great Lakes 03-29-2019, 06:23 PM
Replies: 6,924
Views: 84,398
Posted By TSI_Guy
Really been wanting a good beer brat lately....

Really been wanting a good beer brat lately. Maybe I'll get some of those bad boys for tonight.


Dat spicy brown mustard doe.


Watched the documentary on Netflix about Motley Crue lol it was...
Forum: Great Lakes 03-29-2019, 06:20 PM
Replies: 6,924
Views: 84,398
Posted By TSI_Guy
Hopefully weather is good this weekend, might...

Hopefully weather is good this weekend, might have some friends over for BBQ.


Maybe go shoot some gunz. Going to an awesome brunch spot on Sunday with family friends. YEET.
Forum: Great Lakes 03-29-2019, 05:25 PM
Replies: 6,924
Views: 84,398
Posted By TSI_Guy
Happy friday, just got home. Ahhhhhhhhhh. ...

Happy friday, just got home. Ahhhhhhhhhh.


Any cool weekend plans?




:smoking:
Forum: Great Lakes 03-26-2019, 10:31 PM
Replies: 6,924
Views: 84,398
Posted By TSI_Guy
Not too unbelievable for a GolfR. K04 from...

Not too unbelievable for a GolfR. K04 from factory.
Forum: Great Lakes 03-26-2019, 06:13 PM
Replies: 6,924
Views: 84,398
Posted By TSI_Guy
Dang immediately page bumped my sweet corvette...

Dang immediately page bumped my sweet corvette show car :/
Forum: Great Lakes 03-26-2019, 06:08 PM
Replies: 6,924
Views: 84,398
Posted By TSI_Guy
I'm not surprised that people are backing her no...

I'm not surprised that people are backing her no matter what kind of fucked up shit she's done. I swear they look up to these people like they're gods. She's scum like the rest of Hollywood.



...
Forum: Great Lakes 03-26-2019, 05:51 PM
Replies: 6,924
Views: 84,398
Posted By TSI_Guy
Almost forgot to ask... Anyone running...

Almost forgot to ask...


Anyone running this setup mang?

58537
Forum: Great Lakes 03-26-2019, 05:47 PM
Replies: 6,924
Views: 84,398
Posted By TSI_Guy
This is a huge slap to the face for America. I...

This is a huge slap to the face for America. I literally can't believe they just let him walk like he did nothing.

This guy orchestrated one of the nastiest hate crime hoaxes, during a time where...
Forum: Great Lakes 03-22-2019, 06:28 PM
Replies: 6,924
Views: 84,398
Posted By TSI_Guy
Friday's FTW I'm playing Rainbow Six...

Friday's FTW


I'm playing Rainbow Six Siege. If any of you PC bois wants to play lmk
Forum: Great Lakes 03-21-2019, 07:26 PM
Replies: 6,924
Views: 84,398
Posted By TSI_Guy
I ran the stock clutch for about a year, maybe a...

I ran the stock clutch for about a year, maybe a little less, on stage 2 with no slip. Upgraded to K04 and put down 315whp with stock clutch and stock IC. It started to slip slightly after a few...
Forum: Great Lakes 03-20-2019, 09:16 PM
Replies: 6,924
Views: 84,398
Posted By TSI_Guy
+1 manual

+1 manual
Forum: Great Lakes 03-20-2019, 06:16 PM
Replies: 6,924
Views: 84,398
Posted By TSI_Guy
Dang, that LOOKS spicy as all hell.

Dang, that LOOKS spicy as all hell.
Forum: Great Lakes 03-20-2019, 06:13 PM
Replies: 6,924
Views: 84,398
Posted By TSI_Guy
Sup dude, not much new in FL. Weather has been...

Sup dude, not much new in FL. Weather has been decent lately, hasn't started hitting the 80's consistently yet, so that's good. Went on a hunting trip a few weeks back, didn't get anything but it was...
Forum: Great Lakes 03-19-2019, 11:58 PM
Replies: 6,924
Views: 84,398
Posted By TSI_Guy
Dat TekLok. Nice little knife sheath.

Dat TekLok. Nice little knife sheath.
Forum: Great Lakes 03-18-2019, 09:31 PM
Replies: 6,924
Views: 84,398
Posted By TSI_Guy
Over an F40? Dang, you bois are wild.

Over an F40? Dang, you bois are wild.
Forum: Great Lakes 03-18-2019, 07:52 PM
Replies: 6,924
Views: 84,398
Posted By TSI_Guy
Multiquote isn't working :/ I'm a noob. ...

Multiquote isn't working :/ I'm a noob.


F40 all day. Every single day, twice on Sundays. Hawt damn.


Jay, you crazy man.
Forum: Great Lakes 03-14-2019, 11:20 PM
Replies: 6,924
Views: 84,398
Posted By TSI_Guy
Those little Dracos are insane, literally shoot...

Those little Dracos are insane, literally shoot fireballs.


Dubya getting that range time in boi :cool:


I put the last piece on my AR build today, only missing the suppressor and I'm done....
Forum: Great Lakes 01-29-2019, 04:14 PM
Replies: 6,924
Views: 84,398
Posted By TSI_Guy
I do not like cilantro, but bring on da spice.

I do not like cilantro, but bring on da spice.
Forum: Great Lakes 01-29-2019, 02:59 PM
Replies: 6,924
Views: 84,398
Posted By TSI_Guy
I know a ton of people that love this stuff, I am...

I know a ton of people that love this stuff, I am not a fan. It has such an odd taste to me, iono. The wooden top is pretty cool doe lol
Forum: Great Lakes 01-29-2019, 02:56 PM
Replies: 6,924
Views: 84,398
Posted By TSI_Guy
Damn, DAS needed to go for sure, but I have no...

Damn, DAS needed to go for sure, but I have no idea why Boosted would do the whole defense troll thing lol

Obviously he was trolling DAS harder than anyone else. The sad thing is that I don't even...
Forum: Great Lakes 01-29-2019, 12:38 AM
Replies: 6,924
Views: 84,398
Posted By TSI_Guy
E92 M3's are going for $20-30k???? Damn, I...

E92 M3's are going for $20-30k???? Damn, I haven't checked those prices in a while. Maintenance would probably be a bit more expensive than the GTI, but that 8k+ RPM V8 redline doe :burnrubber:
Forum: Great Lakes 01-28-2019, 08:23 PM
Replies: 6,924
Views: 84,398
Posted By TSI_Guy
In other news, I got a CZ Scorpion Evo this...

In other news, I got a CZ Scorpion Evo this weekend. YEET. GUNZ.
Showing results 1 to 25 of 500

 
Forum Jump

All times are GMT -4. The time now is 11:48 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.7.2
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.