GOLFMK8
GOLFMK7
GOLFMK6
GOLFMKV
VW GTI MKVI Forum / VW Golf R Forum / VW Golf MKVI Forum / VW GTI Forum - Golfmk6.com



Go Back   VW GTI MKVI Forum / VW Golf R Forum / VW Golf MKVI Forum / VW GTI Forum - Golfmk6.com > Search Forums


Showing results 1 to 25 of 48
Search took 0.01 seconds.
Search: Posts Made By: TheMadChemist
Forum: Southeast 11-15-2016, 03:42 PM
Replies: 687
Views: 81,501
Posted By TheMadChemist
and i missed another one.. damn it lol.. i'll get...

and i missed another one.. damn it lol.. i'll get back out there eventually.
Forum: Southeast 08-12-2016, 11:49 AM
Replies: 687
Views: 81,501
Posted By TheMadChemist
won't make it again. I'll be at a buddies wedding...

won't make it again. I'll be at a buddies wedding down in columbus
Forum: Southeast 07-07-2016, 10:18 AM
Replies: 687
Views: 81,501
Posted By TheMadChemist
I'm down for whenever.

I'm down for whenever.
Forum: Wheels / Tires / Suspension / Brakes / Chassis | Sponsored by The Tire Rack 07-01-2016, 08:38 PM
Replies: 1
Views: 495
Posted By TheMadChemist
problem solved.

problem solved.
Forum: Wheels / Tires / Suspension / Brakes / Chassis | Sponsored by The Tire Rack 07-01-2016, 06:24 PM
Replies: 1
Views: 495
Posted By TheMadChemist
Strut Bolt on Airlift Performance

So i've been noticing a knocking sound on my front driver side performance strut. We tightened the collar but it continued so I got to looking at the jam and lock nuts on the strut. It has come loose...
Forum: Southeast 06-23-2016, 07:07 PM
Replies: 687
Views: 81,501
Posted By TheMadChemist
Lol. I got home and loaded up the mother in laws...

Lol. I got home and loaded up the mother in laws car and then got on putting the lip on. Only took about 10 min or so
Forum: Southeast 06-23-2016, 12:22 AM
Replies: 687
Views: 81,501
Posted By TheMadChemist
Smoked markers and lip installed! ...

Smoked markers and lip installed!

http://i249.photobucket.com/albums/gg230/JWPadelford/Mobile%20Uploads/1466655349_zpsspqvwvir.jpg
...
Forum: Southeast 06-21-2016, 04:05 PM
Replies: 687
Views: 81,501
Posted By TheMadChemist
Thats cool man, I usually leave georgia state...

Thats cool man, I usually leave georgia state around 5ish. I'm down for whenever. The wife is outta town so I got nothing but time to kill lol
Forum: Southeast 06-21-2016, 02:05 PM
Replies: 687
Views: 81,501
Posted By TheMadChemist
Let me know when is good for ya. Free pretty much...

Let me know when is good for ya. Free pretty much after work the rest of the week and on the weekend.
Forum: Southeast 06-21-2016, 01:56 PM
Replies: 687
Views: 81,501
Posted By TheMadChemist
I'll trade ya my stock markers, and might get...

I'll trade ya my stock markers, and might get that lip from ya
Forum: Southeast 06-02-2016, 02:28 PM
Replies: 687
Views: 81,501
Posted By TheMadChemist
I normally go but won't be back until august...

I normally go but won't be back until august probably. My stepson is on an allstar baseball team this summer so had to give up weekend fun for the summer.
Forum: GTI 2.0T Engine / Drivetrain / Exhaust / Tunes 05-18-2016, 11:38 AM
Replies: 3,576
Views: 768,989
Posted By TheMadChemist
Thx man, it desperately needs wheels and led...

Thx man, it desperately needs wheels and led tails and then i'll be happy with the exterior of the car. One thing at a time though.
Forum: GTI 2.0T Engine / Drivetrain / Exhaust / Tunes 05-18-2016, 09:33 AM
Replies: 3,576
Views: 768,989
Posted By TheMadChemist
Finally got tuned this past weekend at The...

Finally got tuned this past weekend at The European Experience in savannah. Definitely should not have waited this long to get tuned lol. Car is running excellent and is a hell of a lot more fun to...
Forum: Southeast 05-16-2016, 12:51 PM
Replies: 687
Views: 81,501
Posted By TheMadChemist
Finally got the car tuned this weekend! Went with...

Finally got the car tuned this weekend! Went with unitronic stage 1+ with the dsg tune for now, but I also bought the uniconnect. So as soon as I get a downpipie i'll be upgrading to stage 2. Did a...
Forum: Southeast 05-10-2016, 10:21 AM
Replies: 687
Views: 81,501
Posted By TheMadChemist
Won't be there. Will be in savannah for euro ex

Won't be there. Will be in savannah for euro ex
Forum: Southeast 04-09-2016, 05:58 PM
Replies: 687
Views: 81,501
Posted By TheMadChemist
Won't be there. Cracked one of the main plugs on...

Won't be there. Cracked one of the main plugs on my air ride unit. So no compressor.... Hopefully I can get the company to sell me the plug. If not I get to buy a whole new wiring harness at $150+...
Forum: Southeast 04-08-2016, 05:59 PM
Replies: 687
Views: 81,501
Posted By TheMadChemist
its gonna be in the 50s lol. that's still riding...

its gonna be in the 50s lol. that's still riding with the windows down weather
Forum: Southeast 04-08-2016, 01:57 PM
Replies: 687
Views: 81,501
Posted By TheMadChemist
6:00

6:00
Forum: Southeast 04-05-2016, 01:53 PM
Replies: 687
Views: 81,501
Posted By TheMadChemist
If I'm in town I'll be there. Big minitruck show...

If I'm in town I'll be there. Big minitruck show up in Morristown Tennessee this weekend.. considering taking the GTI up there and showing off some euro air ride.
Forum: Southeast 03-12-2016, 06:30 PM
Replies: 687
Views: 81,501
Posted By TheMadChemist
See yall in a bit Sent from my SM-N915V...

See yall in a bit

Sent from my SM-N915V using Tapatalk
Forum: Southeast 03-12-2016, 12:15 PM
Replies: 687
Views: 81,501
Posted By TheMadChemist
Boo this man!

Boo this man!
Forum: Southeast 03-11-2016, 09:26 AM
Replies: 687
Views: 81,501
Posted By TheMadChemist
I'll be there.

I'll be there.
Forum: Southeast 03-04-2016, 04:08 PM
Replies: 687
Views: 81,501
Posted By TheMadChemist
I'm down for the 12th. Me and waka will be...

I'm down for the 12th. Me and waka will be getting to c&o probably around 6:45ish if anyone wants to meet up
Forum: Cosmetic Mods (interior & exterior modifications) 02-23-2016, 05:01 PM
Replies: 1
Views: 1,130
Posted By TheMadChemist
must be looking in the wrong place... ...

must be looking in the wrong place...

http://www.eurobadgez.com/vw_volkswagen_black_badges.html
Forum: Southeast 02-13-2016, 06:34 PM
Replies: 687
Views: 81,501
Posted By TheMadChemist
Headed that way. Sent from my SM-N915V...

Headed that way.

Sent from my SM-N915V using Tapatalk
Showing results 1 to 25 of 48

 
Forum Jump

All times are GMT -4. The time now is 10:25 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.7.2
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.